• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 408
Mottagna reaktioner
1 029
Poäng
897
Så jag måste typ betala 1000 för paysafecard
Ja du måste ha pengar på det och göra köp för att kunna delbetala. Då får du tillbaka summan du väljer att delbetala på kortet igen.

Så 1000 på kortet köp paysafe typ, delbetala och gör om 10 gånger
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Blomman2020

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2020
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Kan man se någonstans hur mycket man är beviljad för delbetalning?
Jag kommer inte ihåg om jag blev beviljad eller inte när jag fixade pfc för länge sedan. När jag trycker på delbetaningar så står det välkommen till delbetalningar sedan en röd knapp där det står välj köp.
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Det finns säkert fler sätt men det var det jag visste fungerade säkert iallafall.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Det finns säkert fler sätt men det var det jag visste fungerade säkert iallafall.

Men det kan man göra med samma 1000kr om igen 10gånger .... nu har jag fått kortet så måste sätta in nu 1000 och köpa på nätet paysafecard eller? Efter kortet e digitalt eller använda paypal
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Men det kan man göra med samma 1000kr om igen 10gånger .... nu har jag fått kortet så måste sätta in nu 1000 och köpa på nätet paysafecard eller? Efter kortet e digitalt eller använda paypal

Tror inte det fungerar att köpa paysafecard online med kortet utan jag vet bara att det fungerar när man köper det via Willys typ.

Så du får nog prova dig fram tills kortet kommer i brevlådan. Om dit inte kan vänta tills dess.
 

Blomman2020

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2020
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Funkade inte med paypal för mig. Direkt när jag la till kortet så begränsade dom kortet tillfälligt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp